top

Współpracujemy z

Certyfikaty

Z życia szkoły

21.jpgPIENINY - ZIELONA SZKOŁA 2017...

…tradycyjnie z elementami turystyki górskiej – podobnie jak w latach 2013 i 2015 – odbyła się w Sromowcach Wyżnych, tym razem w dniach 16-20 października. Na starcie stanęło 44 uczniów z klas – 3d i 2e, wszyscy szczęśliwie ukończyli imprezę.

Iście letnia aura sprzyjała nam od początku do końca. W związku z tym zrealizowaliśmy ambitny plan turystyczny - zdobyliśmy Szczawnicę rowerowo, malowniczą trasą wzdłuż Dunajca, zwiedziliśmy interesującą ekspozycję w Muzeum Pienińskim w Krościenku, zrobiliśmy sesję zdjęciową na Zaporze z Zamkiem w Niedzicy w tle, pomknęliśmy do Zakopanego, co by troszkę polansować się na Krupówkach i pomaszerować wzdłuż Doliny Kościeliskiej, popluskaliśmy się w Chochołowskich Wodach Termalnych, zdobyliśmy pieszo Trzy Korony /982 m/ od strony Przełęczy Szopka, rozegraliśmy również Dzień Sportu i Rekreacji na…tutejszym obiekcie sportowym. A na koniec było ognisko, podczas którego…wyjaśniliśmy sobie wszystko. I jeszcze w drodze powrotnej do Warszawy zahaczyliśmy o Kraków. Tyle w telegraficznym skrócie…

Imprezę zorganizował niżej podpisany, który w tym miejscu dziękuje za bardzo sympatyczną i twórczą współpracę podczas realizacji programu – prof. Elżbiecie KOŁODZIEJSKIEJ, prof. Annie TRUSEWICZ  i  prof. Ryszardowi FILIPOWICZOWI /profesjonalna obsługa fotograficzna!/. Do zobaczenia na górskim szlaku…za rok!